De klachtenprocedure van Scrapboeken.nl
Het kan zijn dat je een klacht hebt over Scrapboeken.nl en/of je bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag oplossen. Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service. Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Hoe behandelen wij je klacht?
  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.
Hoe kun je een klacht indienen?
Scrapboeken.nl
Ondernemingsweg 224
1422 DZ Uithoorn
06-46 34 70 41

Klachtenformulier